Od roku 2005 kdy se do dílny Lukamotorsport dostala první Corvette C3 od pana Junga se s Corvette C3 co se týká servisu a renovací roztrhl pytel. Lukamotorsport od roku 2008 servisuje Převážně Corvette C6 specifikace LS2 až LS9.
Corvette C3 začala být v oblibě u mnoha lidí, důvodem nejspíš je, že když si řeknete Corvette, tak si většinou člověk představí právě C3.
První Corvette k nám byla převezena nabouraná na předek a to opravdu hodně. Pro nás na jednu stranu velká škola a pro majitele dost velká finanční investice. Nejvíce nás překvapilo to, že na Corvette se dá v USA koupit dost nových dílů.
V zápětí bylo velké zklamání, když potřebné díly, které po objednání dorazily do Lukamotorsport bohužel nepasovaly a museli jsme dost dílů upravovat.
Tím se všechny opravy prodražují, ale o to víc jsou pak díly vyladěné a je radost se pak na celou práci dívat.
Kompletní renovace v ČR pro většinu majitelů znamená, že auto polejí barvou ať na oko vypadá, ale že je šasí shnilé a karoserie sotva sedí na rámu, to je problém, kterého se většina majitelů bojí a nechtějí ho řešit.
V Lukamotorsport jsme od roku 2005 kompletně zrenovovali celkem 5 kousků Corvette C3, ročníky 1969 až 1981… Poslední odjela k majiteli nedávno po 13 měsících práce a to se pouze kompletně lakovala a pracovali jsme částečně i na mechanických částech vozu, kromě renovace karoserie.
Bohužel přesvědčit majitele Corvette C3 ke kompletní renovaci je dost náročné právě kvůli ceně, aby práce vypadala opravdu skvostně, musí nás bavit a v Lukamotorsport na ní trávíme opravdu mnoho času v několika lidech, které musíme zaplatit.
Částečná renovace stoji cca od 300 000 Kč za práci. Kvůli staří je dost náročná na čas. Oprava a příprava laminátové karoserie po konečné nalakování je základ, na kterém se nesmí šetřit, lakýrník musí lakovat s velikou pečlivostí. To znamená, že příprava plus lak je od 100 000 Kč.
Už celkem modelová situace je, když odstrojíme Corvette C3 a převážně zjišťujeme, že nové komponenty vůbec nesedí ani v interiérech, lišt, rámečků, těsněni, špatné velikosti držáků a mnoho dalšího. To bohužel zvyšuje časovou náročnost a je problém to klientům snadno vysvětlit. I proto je renovace Corvette C3 částečně umění a máme z ní neskutečnou radost.
Moc si vážíme spokojených klientů a majitelů Corvette C3, kteří nám jejich „holky“ svěřili a měli jsme možnost je probrat k životu. Ať se kola točí!
Lukáš Karhan motorsport aka Lukamotorsport 🙂